Actualizare 09.04.2024
Lista funcționalităților noi in aplicația RoBill este următoarea:
Am introdus încasarea cu chitanță pentru Clienți.
Pentru a adăuga o chitanță apasați butonul +Adaugă. În pagina care se deschide alegeți clientul de la care încasați, data încasării, suma încasată și valuta în care încasați.
Pentru a asocia suma încasată cu una sau mai multe facturi ale clientului plătitor apasați butonul +Toate facturile neîncasate sau butonul +Adaugă factură neîncasată.
Seria și numărul chitanței sunt obligatorii și trebuiesc completate înainte de a adăuga chitanța apasînd butonul +Adaugă. Odată chitanța adăugată, se deschide pagina de detalii a chitanței de unde puteți să o imprimați, să o salvați în format pdf, să o reeditați, să o anulați sau să o stergeți dacă este ultima chitanță din serie.
Am introdus plata cu chitanță pentru Furnizori.
Pentru a adăuga o chitanță apasați butonul +Adaugă. În pagina care se deschide alegeți furnizorul pe care-l platiți, data plații, suma plătită și valuta în care plătiți.
Pentru a asocia suma plătită cu una sau mai multe facturi ale furnizorului plătit apasați butonul +Toate facturile neîncasate sau butonul +Adaugă factură neîncasată.
Seria și numărul chitanței sunt obligatorii și trebuiesc completate înainte de a adăuga chitanța apasînd butonul +Adaugă. Odată chitanța adăugată, aceasta poate fi reeditată sau ștearsă.
Am modificat nomenclatorul Serii documente.
Pentru a adăuga o serie nouă apasați butonul +Adaugă. În ecranul care se deschide alegeți tipul de document pentru care creați seria, data de început de la care seria va fi folosită, sufixul opțional, primul număr obligatoriu și prefixul opțional.
Salvați seria nou adaugată apasînd butonul butonul +Adaugă.
Am introdus încasarea cu chitanță pentru Clienți.
Pentru a adăuga o chitanță apasați butonul +Adaugă. În pagina care se deschide alegeți clientul de la care încasați, data încasării, suma încasată și valuta în care încasați.
Pentru a asocia suma încasată cu una sau mai multe facturi ale clientului plătitor apasați butonul +Toate facturile neîncasate sau butonul +Adaugă factură neîncasată.
Seria și numărul chitanței sunt obligatorii și trebuiesc completate înainte de a adăuga chitanța apasînd butonul +Adaugă. Odată chitanța adăugată, se deschide pagina de detalii a chitanței de unde puteți să o imprimați, să o salvați în format pdf, să o reeditați, să o anulați sau să o stergeți dacă este ultima chitanță din serie.
Am introdus plata cu chitanță pentru Furnizori.
Pentru a adăuga o chitanță apasați butonul +Adaugă. În pagina care se deschide alegeți furnizorul pe care-l platiți, data plații, suma plătită și valuta în care plătiți.
Pentru a asocia suma plătită cu una sau mai multe facturi ale furnizorului plătit apasați butonul +Toate facturile neîncasate sau butonul +Adaugă factură neîncasată.
Seria și numărul chitanței sunt obligatorii și trebuiesc completate înainte de a adăuga chitanța apasînd butonul +Adaugă. Odată chitanța adăugată, aceasta poate fi reeditată sau ștearsă.
Am modificat nomenclatorul Serii documente.
Pentru a adăuga o serie nouă apasați butonul +Adaugă. În ecranul care se deschide alegeți tipul de document pentru care creați seria, data de început de la care seria va fi folosită, sufixul opțional, primul număr obligatoriu și prefixul opțional.
Salvați seria nou adaugată apasînd butonul butonul +Adaugă.
Actualizat în: 08/04/2024